Retourneren
Uw bestellingen kunt u retourneren op de website waar u ze oorspronkelijk heeft gekocht. Het is helaas niet mogelijk om uw artikel terug te sturen naar Bankstellen.nl.
Waarom niet? Dat komt omdat wij zelf geen winkel of distributiecentrum zijn. Wij zijn een zoekmachine en vergelijkingswebsite. Dat wil zeggen dat wij de producten van tal van gerenommeerde webwinkels bundelen in één overzicht. Wij hebben ook geen voorraad. Dit betekent dat u uw product niet naar Bankstellen.nl kunt sturen. Ga dus terug naar de website waar u uw bestelling heeft geplaatst. Meer lezen over hoe deze website werkt lees je hier.
Vergeten waar u uw bestelling heeft geplaatst?
Dat kan gebeuren. We hebben een aantal ideeën om u te helpen de website waar u uw bestelling heeft geplaatst terug te vinden:
- Meestal staat het adres van de afzender of een retouradres op het pakket
- Vaak is een pakje met het adres van de afzender en/of het retouradres opgenomen in of bevestigd aan de leveringsverpakking;
- Zoek naar de naam, het merk of het artikelnummer op het pakketje. Meestal vindt u de bevestigingsmail van de website waar u het artikel heeft gekocht.
- Hebben bovenstaande punten de website niet kunnen helpen bij het afsluiten? Kijk in je betaalgeschiedenis welk bedrijf de betaling daarna heeft ontvangen. Meestal staat daar ook een ordernummer. Op dit nummer kunt u proberen te kijken via uw e-mail.
Ruilen
De meeste online winkels werken niet met een ruilsysteem. Vanuit organisatorisch oogpunt is het voor klanten eenvoudiger om de foute artikelen terug te sturen en nieuwe bestellingen te plaatsen voor de gewenste artikelen in de gewenste kleuren of materialen. Dit is nog steeds afhankelijk van de website waar u uw aankoop heeft gedaan. Kijk voor de zekerheid voordat u iets terugstuurt naar de specifieke online winkel wat voor retour- en omruilbeleid geldt.